::Choice in ur hands!!!::

Monday 1 September 2008

Ramadhan pertama

ini adalah ramadhan pertama saya dgn encik hubby & baby dlm peyut yg dh masuk 4bln..:) kami sambut ramadhan pertama di kota kemuning shah alam dn mama,abah,n family along...ari ahad tu saya sgt2 tringin makan aiskrim lime vanilla n dpt jgk mkn.(beli dkt 7E kota kemuning n mkn tepi tasik)huhuhu....i was ok at that time but suddenly i felt dizzy n headache...cik margarine(read:migrain) dh dtg ni...dhle mlm tu first terawih..at last,iman je temankan acik kat umah whilst others went to terawih..iman pun naik boring tgk acik baring je smpai dia mkn bubur sndiri siap tmbh2 lg.bile deme blk ameem plak urut aciknye n mlm sblm tido encik hubby plak urut walaupun dia sbnrnye amtlah letih lg mengerjakan halaman rumah n backyard kami..ms bgn sahur saya tlg2 along masak kari ayam sbb dia pun mabuk2 jgk tp yg tak thn saya yg muntah2 truk..adoi la baby....xmo mkn nasi tp nk mkn bubur je.tu pun susah nk abihkan.

................................................................................................



ms nk pulang ke HOMEsweetHOME smpat tapau masak lemak telur ikan yg along msk.dgn sakit2 kepala tu (saya rs amat weng skali) kami pegi ke mutiara damansara mncari skit brg2 dapur n jgk mums needs.dr TESCO ke the curve pastu ke TESCO smula..round2 dkt the curve nmpk plak brg baby..papa geleng2 pale tgk byknye brg2 baby.mahal2 plak tu.n mama papa dh brkenan dkt 1 travel cot.mmmm..lps raye nnt dh kna wat list la nmpknye..

No comments: