::Choice in ur hands!!!::

Tuesday 7 July 2009

::Jalan-jalan::


Assalamualaikum kawan2 Aqeel Haziq...Minggu lepas, Papa bawa Mama & Aqeel Haziq jalan-jalan...nak tau kat mana??? kat sini...


Kami bertolak dari Batang Kali sbb hari tu mama sedang berkursus LADAP. jd Papa & Aqeel Haziq ambil Mama pukul 2:30 dan terus gerak ke Cameron Highlands ikut Simpang Pulai..kami sampai pukul 6:00 petang..

Saya rasa sejukkk...sbb tu Mama pakaikan saya sweater warna Merah..

kemudian, Mama bawa saya mandi kolam air panas..yuhuuu..nyamannye rasa...

Bila badan dah segar, saya pun rasa ngantuk..jd saya pun tidur..Papa bawa buai on-the-go saya..jadi saya rasa sangat selesa...

Keesokkan harinya, kami pun mula jalan-jalan makan angin..checkout dari Hotel pukul 10pagi..

sambil tunggu Papa buat urusan checkout, saya pun tido la..:) Kami menginap di Century Pines, Tanah Rata..
review: Hotel best, dekat dgn sumber makanan halal. boleh jalan kaki saje nk ke pekan Tanah Rata.


Papa&Mama bawa saya pergi BIG RED STRAWBERRY FARM..best sangat..saya tengok sayur2 segar dan strawberry..Masa dalam perut dulu saya pun suka makan strawberry..eh,,saya ke Mama saya yg suka makan eik???








Saya&Mama dapat sebakul strawberry??



Selepas itu, kami pun pergi ke....





iye....inilah Ladang TEH Boh...:) sejuk..suasana dan bau sungguh menyegarkan..bau daun teh...





Selepas menikmati pemandangan yg kehijauan itu, dan juga secawan teh segar, Papa&Mama pegi memborong strawberry di Kea Farm..:) dan,saya sangat seronok mendapat 'snow cap'...tengokla saya dh berlenggeng dalam kereta sebab baju saya basah asyik muak saje...;) Kami pun pulang tapi kali ni Papa ikut jalan Tapah..kami rehat, makan dan solat jamak Zuhur&Asar di R&R Tapah. tiba di rumah pukul 6petang...byebye Cameron Highlands...nanti saya datang lagi ye...


terima Kasih Papa sebab bawa Mama & Aqeel Haziq jalan-jalan makan angin..We all love u so much...

3 comments:

Slave Of Allah said...

salam AqeelHaziq !
bestnyer dapat gi Cameron...
makin berat kamu ye :)
bila la maklang nak gomoi Haziq ni (^_^)

Cik CT said...

ooh MakLang.boleh saje nk gomoi tp skrg saya ni garang tau..saye dh pandai tarik rambut, tarik spek mata org..:)saya tak berat tp saya sgt2 semangat..:)~Aqeel Haziq~

Ummi Shira (AshAnas) said...

eh, sama la ngn topi anas... tp anas xsampai CH lagi... ucu kasik topi tu kt anas...