::Choice in ur hands!!!::

Wednesday 27 May 2009

::sebab saya suka::

sebab saya suka kawasan kejiranan saya adalah;
  • mereka sangat peramah
  • sangat2 ambil berat
  • sangat2 baik hati

sebab itu saya sayang rumah saya(*sewa*) dan kawasannye..tengok la gambar yg berjaya diambil oleh papaHaziq masa mamaHaziq n Haziq sedang berkumpul bersama ahli mesyuarat tingkap petang jumaat minggu lepas..:) rindu btul waktu saya blum keje,saya slalu join mesyuarat tingkap ini..antara aktiviti kami ialah makan2...best....tambah2 masa pregnant,sume kakak2 itu sgt ambil berat..:)

bila Aqeel Haziq dh kluar,saya hantar pd kakak disebelah rumah a.k.a cikAwe sambil dibantu oleh cikSu yg gemar juga membawa Haziq jalan2..



Haziq with cikImah..


pics diambil dr tingkap master bedroom rumah kami..:)

No comments: