::Choice in ur hands!!!::

Saturday 18 December 2010

::kena tunggu lagi::

ada lebih kurang 2minggu saya akan duduk bersenang lenang, tak payah terjerit-jerit...hmm....dah nak masuk tahun baru 2011...tahun baru Islam pun dah menjengah..Alhamdulillah dapat juga berpuasa pada 10Muharram...

Harapan saya tahun depan, saya akan lalui dengan penuh semangat waja..mendidik anak2 Malaysia..tak boleh kata anak bangsa saja sbb saya mengajar berbilang bangsa..harapnya mereka lebih mendengar kata..

saya kena tunggu lagi 2minggu utk lihat siapa pelajar2 bertuah itu..harapnya saya menjadi guru yang tegas penuh dedikasi...harapnya beban tugas tahun depan boleh dipikul sebaiknya..dan berharap saya dapat keputusan induksi dengan lulus cemerlang supaya cepatlah disahkan jawatan...Aminnn....

Harapan supaya semua menjadi lebih baik...

No comments: