::Choice in ur hands!!!::

Saturday 18 December 2010

::Siti di Alam Fantasi is back::


hoooray!! Siti di Alam Fantasi is coming back to Istana Budaya...Next week ok..saya dah sebulan tunggu Siti ni..tupun Wardina bgtau..saya pun terus berangan nak pergi tengok..ye..mampu berangan sebab saya fikir anak saya masih baby..hihihi..dan lepas berangan tu saya terus lupa dh mengenai Siti ni...

Sekian lama tak menjamu mata dengan teater ni...saya mula jatuh hati sejak pertama kali menonton teater Alang Rentak Seribu di Terengganu..kemudian, menjebakkan diri dalam alam teater utk pendidikan semasa pengajian...mmg saya tak dpt aplikasikan sepenuhnya dalam P&P tp sedikit sebanyak ilmu penguasaan pentas, kawalan suara tu mampu saya gunakan semasa mengajar...hmm,melalut pulak...

balik kepada Siti di Alam Fantasi, persembahan ni memang serba barula katanya...dulu dalam hutan, sekarang dasar laut..mmg excited sgt nk tengok...

macam mana teringat balik pasal teater ni..masa Cinta hati saya beritahu dia ada surprise hari Selasa lepas..saya tanya2 apa surprise tu yang..dia cakap tunggula..tapi, cikCt mmg tak sabar sgt2..jenuh saya pujuk supaya dia bgtau..dia kata tggu habis dia tgk tv dulu..sampai la tertido..kemudian,terjaga sbb anak duk nangis..saya pun cepat2 tanya, "papa,apa yg surprise tu?"...hehe...sambil duk pujuk anak,papa jawab, "nanti, papa bwk Aqeel dgn mama tgk Siti di Alam Fantasi"..saya pun mamai2 tp teringat..oooo,,hooray...akhirnya,dpt jugak tengok teater tu...hmm...nantikan cerita selanjutnya minggu depan..

InsyaAllah kami akan menonton hari Khamis 23Dis2010..dn yang bestnya papa kata we'll spend a night at Quality Hotel..hehehe..nak balik rumah larut malam sangat..lagipun dkt dgn SOGO(sbb mama asyik cerita org pi SOGO aje;kami pi SOGO setahun sekali pun blum tentu)...

ok,,Siti, jumpa kamu di Istana Budaya....

No comments: