::Choice in ur hands!!!::

Friday 29 August 2008

.:anak sedara lg:.

semalam dpt berita;
iman akn dpt adik thn dpn.maknanye,saya akn dpt ank sedara lagi.maknanye jugak bkl anak sulung saya akn ade sepupu yg muda sebulan je dr dia.o'oo..dan ini juga bermakna ma akn brtmbah sibuk nk jaga 2 ank perempuan n cucu2nya.tp mungkin jugak ank yg ke4 utk along cukupla brpantang di umah sndiri.hehehe...saya???nk bsalin dimana pun blum ade kptusan krn yg pnting skrg adlh dimana tmpt sya bekerja nt..stkt ni kami mndftr utk checkup di klinik krjaan serendah.tp sy blum rasmi mnjd kakitangan krjaan maka sy perlu jugak mbyr rm1..:) encik suami masih lg nk survey mana2 spital swasta yg sng nk pegi dr umah kami.lgpun perodua bayar kn..sy pulak tak kisah.n lbh suka ank saya jd org perak..
...................................................
nmpknye lps ni sy dh xleh demand2 lg mintak itu ini dgn along saya sbb dia pun dh mula tak larat.alahai...ciannye saya..saya juga brharap kakak ipar sy join da club as anksulung dia dh beso..dh patutnye ade adik sume tak lg manje mengade..

No comments: