::Choice in ur hands!!!::

Tuesday 26 August 2008

.:ceritera house manager:.

mcm berat je tajuknye kan..dh 3bln cik ct jd house manager a.k.a surirumahtangga..:) n last week pangkat cik ct makin tingi sbb dh grad.a housewife with degree in TESL...huhu..saya bukan penganggur ye..hehehe..sbb cik ct masih mnunggu pggilan utk posting..kn saya ni cikgu...job saya di HOME sweet HOME skrg makin brtambah bile saya dh buka klas kt umah utk ank2 jiran..sonok jgk cr duit extra utk dapur n saving skit2 utk sambut anakanda nnt.sian jgk pd BOSS (read:hubby) yg selalunye akn memerap dlm bilik bile saya ade klas.dia amatlah pemalu orgnye..:)..slalunye bile ade klas mlm saya akn mula bz memasak selepas asar.kdg2 cik ct wat extra klas bile BOSS wat overtime weekend kt opis..isi masa lapang n ilangkan keboringan.
........................................

next week dh mule pose n skrg dh mula pikir2 cmne nk prepare food for sahur n berbuka for luvly hubby..dolu2 duk dgn roommateku(KakDILA) tak kisah pun nk mkn ape.abih2 goreng telur n kicap.hehehe...muka pun nmpk cam telur je.hihihi...tp yg rajin ialah roommateku.mmg diakui.she's good cook.trutamanye msk dlm portion yg byk.yg amat merisaukan saya adalah bolehkah saya makan nasi utk tenaga ms sahur..adoi..anakanda yg kt dlm ni tak taula nape susah sgt nk mkn nasi..bile terlebih portion je mulela memual2 rsnye.tp cuba hidang western food ke mi/kuetiow/bihun or sup2 msti abih mkn...terlebih TESL dari mama ye...
saya berazam nk pose penuh thn ini.pasti boleh..hihihi...

........................................

saya dh smakin rajin buat kuih..:) semalam cik ct buat kuih keria.krn ngidam pya pasl sanggup buat sndiri.amatlah comel gelangnye..will post da recipe later...hiihi....bln pose nnt cik ct akn lbh rajin buat kuih terutamanye buah melaka...sbb hubby likes it so much specially during breaking fast..orait...itu je...caucincau...

No comments: