::Choice in ur hands!!!::

Thursday, 26 August 2010

::Pelajar melampau::

ni entry tengah sakit hati...melampau betul2 tindakan mereka...mencabar kewibawaan aku sebagai guru..di bulan Ramadhan yg mulia ini, boleh plak dia bawak bekal air dan minum..kalo minum dalam tandas ke kt luar kawasan sekolah ke memang aku tak pedulik tapi masalahnya minum dalam kelas time aku tercongok di depan meja guru..aku suruh pegi solat,korang buat projek plak dekat belakang tu..melampau betul..ingat mata aku buta ke..aku masih nampak dengan jelas..aku dah takde maaf bagi korang..aku kesah ape korang dah takde bapak ke takde mak ke sebabkan perangai macam setan..korang ingat sebab alasan panas, tak sahur ke apa ke tu aku nak terima ke???mula2 mmg aku kesiannnnnnnn la sangat2 bila kata dia tu anak yatim, dia tu org susah, dia tu ini,itu tapi sebabkan buta hati, tak hormat cikgu lepas ni aku dah takkan kesah hal korang...buku pun tak pernah bawak..aku harap korang akan sedar dengan cepat..aku doakan Allah beri balasan yg setimpal akibat mencemarkan bulan yg mulia ini dan juga balasan mengingkari dan menderhaka guru,ibu bapa..haaa tu dia...bila cikgu dah marah korang tunggu jela balasannya....

kalo tak buat kerja aku tak kesah lagi tp bila ko hina agama sendiri aku sungguh2 naik angin...

2 comments:

Naz-Segalanya disini said...

sek menengah lain plak kes nya ye ct.huh..budok budok

Cik CT said...

naz-bdk sekolah rendah,kalo yg tak puasa ade ke minum dlm kelas???rasanya budak2 pun tau malu dgn kawan2 tp yg besar2 ni kalo org tua2 kata babel..degil sesangat tak mo dgr cakap..