::Choice in ur hands!!!::

Sunday 22 May 2011

::Read and say Hi::

Anda ada blog favourite??atau suka baca blog orang??dh baca awak buat apa?



selalunya saya suka mencari idea masak, idea menghias, jaga baby, pengalaman merantau, melancong, shopping online brg baby dan makan2.(ada jugak gosip artis,hehehe)..



suami saya pulak suka baca blog politik, kereta dan reporter2 macam Mazidul 999.dia jugak yg introduce blog reporter yg bertugas di tempat2 kemalangan.lagi puas hati dpt bc blog tu utk dapatkan berita2 hangat dan juga tengok gambar2 yg mungin tak disiarkan dlm akhbar.



kalau blog tu saya suka, (very impressive), saya akan tinggalkan jejak..eh,kalo awak minat dan suka tulisan org tu, mestilah kita puji.kalo ada info yg berguna, boleh share,kita ucap terima kasih.tp kalo tak bape minat baca,atau isinya hanya diari harian, diam2 sajelah..dalam blog Mazidul, entry tentang Saya Membaca Tampalan Ini, sangat menarik..dia sarankan kita tinggalkan jejak pada entry mana2 blog yg kita baca.tak payah panjang2 hanya taip SMTI...bagus ideanya..jadi penulis tahu bape ramai org yg baca entry dia kan...jadi lepas ni tinggalkanlah jejak anda..

1 comment:

Shu said...

SMTI setiap ada entry baru ;) hehe. missyou siti.