::Choice in ur hands!!!::

Friday, 3 February 2012

::Dugaan pagi Jumaat::

Guys, i'm in the midst of hardship..feel like i'm the persona in that poem..huarrrggggghhhhh....

Masalah saya sekarang ialah;
1. sedang isi borang2 penting yang bakal menentukan nasib kehidupan saya. banyakkkkk sangat permintaan borang tersebut yang buatkan saya tak konfiden nak isi.eh betul ke camni,eh nak isi apa ye??
2. siapkan segala lampiran yang diminta..alamak ada satu lagi blom ada.
3. MASALAH UTAMA SEKARANG SAYA LUPA ID/ PASSWORD BENDA TU YG PERLU DIDAPATI ONLINE..tp aku lupa ke menatang ni yg lupa????
4. sekarang semua benda tergendala sbb aku dah disekat selepas percubaan lebih 3 kali tidak membuahkan hasil....haiyooo kenapa takde memori bertulis pun pasal menatang ni???? kalo lah boleh selak2 memori dlm otak hari kejadian aku mendaftar id/password ni kan bagus...Ye, hari kejadian dan tempat kejadian masih ingat..4 bulan lepas.....

mood : haruslah AKU TAKDA MOOD..MAU TANYA LAGI....



4 comments:

Runiza said...

Jangan putus asa Cik CT ... caiyok! caiyok! :)

|| NaFiRaa || said...

ngah isi borang ape?? isi on9 eh??
try selak2 diari.. kalo sis, rajin conteng2 kt diari.. hehehe

Salina@IbuAqil said...

Ayarkkkkk!!
Sabar erk..
Take care yer & happy weekend.. :)

umialya said...

cuba ingat pelan2, insya allah.. boleh tu