::Choice in ur hands!!!::

Friday 23 December 2011

::Pencarian TV berakhir::

Entry lemau.
Last week, selama 2 hari mencari-cari TV, dari Putrajaya ke Damansara akhirnya kami jumpa TV idaman di Kepong..Tu dia.cikCt memang dah surrender nak turun jalan2 pergi survey.

Kami berkenan dengan TV LED Sony. Sebelum ini TV Samsung tapi nampaknya baru 3 thn lebih, mula meragam. Jadi, kita pilih Sony pula.

Kebanyakkan harga di kedai-kedai berbeza. Nak cari harga terbaik Mr.H compare harga di website2 senheng, senQ, HLK, Jusco, Tesco, Carrefour dengan harga di kedai Sony sendiri. Sebenarnya Mr. H buat list of comparison banyak brand TV. Tapi, bila dah berkenan dengan Sony kami terus stick yg itu je.

Sambil compare harga, tanya apa hadiah yang ditawarkan. Most of the shops offer DVD player..tapi, dh ada DVD player jadi kami tak nak..So, sampaila ke Kepong, jumpa satu mall ni, cikCt dah tak turun. Tiba2 Mr.H call bgtau kedai tu offer Home Theatre n Digital Photo Frame dengan harga yang sama macam di kedai Sony..wow!..menarik..So, terusla grab..tunggu apa lagi kan...

So sekarang, tengok TV dengan penuh perasaan..Takde dah jalur2 pelangi..:) Dah dpt home theatre, DVD yg lama tu simpan jelah..TV samsung tunggu masa hantar kedai..

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

heheehe.. TV adalah barangan wajib ade dalam rumah kan~ x cukup syarat kalo tv x de or rosak~ bosan giler dibuatnye~

Cik CT said...

btul2x..walopun bukan tgk sgt pun tp kalo xde bosannn giler...